Hoteli Delta Real Estate Grupe

Hotel Crowne Plaza Beograd otvoren je 2013. godine u Beogradu. Ima 416 soba (94 sobe su club nivoa, luksuznijeg enterijera), 32 apartmana, predsednički i jedan Features apartman, 14 kongresnih sala, dva restorana, lobi bar, poslastičarnicu, Spa centar sa bazenom.

Poslovanje hotela sprovodi se prema standardima IHG grupe, što podrazumeva da su sve procedure orijentisane ka gostima, kao i sve aktivnosti podrške, jasno definisane. U toku 2014. godine različita odeljenja prošla su kroz reviziju kvaliteta rada od strane stručnjaka iz IHG grupe.

Poseban vid provere kvaliteta usluge predstavlja poseta tzv. „tajnog gosta”. U 2014. godini Hotel je imao dve takve posete, koje su rezultirale odličnim ocenama.

U svim restoranima meniji su prilagođeni različitim ukusima i potrebama: osim konvencionalnih, gosti se mogu opredeliti i za veganska, bezglutenska i jela pripremljena u skladu sa HALAL standardom. Jednom mesečno namirnice kontroliše Centar za ispitivanje namirnica (CIN), dok IHG grupa kvalitet hrane proverava jednom godišnje.

U cilju obezbeđenja potpuno jednakih usluga za sve goste i poštovanja osnovnih ljudskih prava, Hotel je u potpunosti pristupačan osobama sa invaliditetom. Poseban deo pulta na recepciji prilagođen je korisnicima invalidskih kolica. Lobi i toaleti takođe su prilagođeni osobama sa invaliditetom. Oznake u liftovima postoje i na Brajevoj azbuci, a tastatura je postavljena vertikalno.

U sobama namenjenim osobama sa invaliditetom, koje se nalaze na prvom spratu, sve priključnice i čitači kartica spušteni na visinu od 88 cm. U četiri ovakve sobe držači u garderoberu nalaze se na visini od 1,2 m, kako bi bili dostupni korisnicima kolica. Parking je obeležen u skladu sa propisima, a svi ivičnjaci su spušteni. U svim restoranima postoje jelovnici na Brajevom pismu.

Hotel je u prvoj godini rada zabeležio odlične rezultate:

  • 90.000 noćenja
  • 25 kongresa i 30 drugih velikih događaja
  • 4 nagrade, od kojih je jedna za najhumaniji hotel
  • Drugo mesto po zadovoljstvu klijenata uslugom među evropskim hotelima IHG grupe
  • Drugo mesto među svim hotelima na svetu koji posluju pod brendom Crowne Plaza
  • Treće mesto u konkurenciji svih hotela u okviru Green Engage projekta
  • Prvo mestu po kvalitetu usluge prema mišljenju posetilaca-članova IHG rewards club

U cilju unapređenja usluge, u Hotelu se redovno sprovodi ispitivanje zadovoljstva gostiju svim segmentima usluge i sektorima hotela. Ispitivanje se vrši posredstvom upitnika koji dobijaju svi gosti koji su noćili u hotelu i svi korisnici banket prostora. Prema rezultatima anketiranja sprovedenih tokom 2014. godine, hotel Crowne Plaza Beograd je drugi najbolji hotel u Continental Europe regionu IHG hotela. Prosečna ocena zadovoljstva gostiju bila je 9,8.

U 2014. godini hotel Crowne Plaza Beograd dobio je još jedno vredno priznanje redovnih posetilaca hotela u lancu IHG grupe: članovi IHG Rewards kluba proglasili su ga najboljim hotelom prema kvalitetu usluge koju pruža svojim gostima. Komentari na sajtovima Booking.com, Trip Advisor i ostalim operativnim sistemima za bukiranje soba redovno se prate i zaposleni im posvećuju posebnu pažnju. Na sve komentare odgovara se personalizovanim porukama, a svaka eventualna primedba adresira se na odeljenje koje je zaduženo za taj segment operacija i koje je u obavezi da nedostatak ukloni u najkraćem roku.

Odnosi sa gostima hotela brižljivo se neguju i dodatnim aktivnostima kao što su:

  • Poštovanje značajnih datuma: dan firme, nacionalni dan, godišnjice, značajna dostignuća
  • Na svaka 4 meseca organizuju se i Sales Blitz aktivnosti – kratki sastanci na kojima se razmenjuju informacije o novim uslugama hotela i potrebama klijenata u cilju unapređenja dalje saradnje.

U narednoj godini hotel Crowne Plaza Beograd planira da:

  • Poveća broj noćenja i zauzetost soba
  • Poveća okupiranost sala za konferencije i druge događaje
  • Održi nivo kvaliteta usluge

Crowne Plaza zaposleni

Hotel Park smešten je u samom centru Beograda, nedaleko od pešačke zone. Spada u kategoriju hotela sa tri zvezdice. Potpuno renoviran 2012. godine, Hotel Park je moderan, sveden i udoban. U sklopu hotela su i restoran, gradski kafić, banket sale, fitness&wellness.

Svoju uslugu potpuno je prilagodio gostima. Restoran Continental prepoznatljiv je po kvalitetnoj internacionalnoj i nacionalnoj kuhinji. Nudi ukuse inspirisane različitim kulinarskim kulturama, ali neguje i tradiciju lokalne kuhinje, koristeći sveže i zdrave proizvode.

Hotel Park takođe nudi veganska, bezglutenska i jela pripremljena u skladu sa HALAL standardom. Ispravnost hrane redovno se proverava od strane eksternih i internih službi za kontrolu kvaliteta. Takođe, kako bi se pratili standardi pripremanja i čuvanja hrane, promenjena je oprema u kuhinji.

Imidž gradskog hotela upotpunio je pet friendly karakteristikom.

Rezultati u 2014. godini:

  • 32.500 noćenja
  • 8 velikih kongresa
  • 7 velikih sportskih događaja
  • Nagrada Award of Excellence for Booking.com Guest Reviews for 2014
  • Novi ključni klijenti

Booking.com dodelio je Hotelu Park nagradu Award of Excellence za 2014. godinu na osnovu komentara gostiju. Svaki gost ocenjuje šest karakteristika Hotela i daje opštu ocenu. Polazeći od komentara gostiju, Hotel se dodatno angažovao i poboljšao performanse u kategorijama Usluge, Ljubaznost i Čistoća.

Na sajtu booking.com Hotel Park ima ocenu 8,3, što je za 0,3 viša ocena u odnosu na prošlogodišnju. Gosti Hotela najbolje su rangirali lokaciju i ljubaznost osoblja.

Poboljšanje usluge Hotela tokom 2014. godine:

  • omogućeno online rezervisanje na web site-u
  • remont liftova i renoviranje kancelarija
  • zamena podnih obloga u javnim površinama
  • svi zaposleni pohađali edukacije Veština komunikacije i Pružanje vrhunske usluge

Plan za 2015. godinu:

  • Izgradnja banket sale na poslednjem spratu
  • Povećanje broja noćenja
  • Povećanje broja banketa

Hotel Park 2

Šoping-mol Delta City

Delta City Beograd je prvi šoping-mol na teritoriji Srbije izgrađen prema međunarodnim standardima . Odlikuju ga savremena spoljašnja arhitektura i unutrašnji dizajn. Posetiocima nudi odličnu kombinaciju brendova i zabavnog sadržaja u 126 lokala.

U toku 2014. godine Delta City posetilo je 10 miliona ljudi, što je najveći godišnji broj posetilaca od osnivanja.

Ponuda šoping-mola tokom 2014. godine:

  • 6 novih brendova
  • 98 različitih društveno odgovornih događaja
  • 320 zabavnih događaja

U šoping-molu Delta City Beograd redovno se održavaju edukativni i humanitarni događaji, kada posetioci mogu da se upoznaju sa radom različitih organizacija civilnog društva. Na ovaj način organizacijama se pruža mogućnost da skrenu pažnju društva na izazove sa kojima se njihovi članovi susreću, a posetiocima šoping-mola da pomognu onima kojima je pomoć potrebna. Delta City ovim organizacijama besplatno ustupa izložbeni prostor. Takođe, šoping-mol organizuje i brojne zabavne sadržaje za različite generacije. To su: modne revije, koncerti, dečije pozorišne predstave, kreativne i edukativne radionice. Zadovoljstvo posetilaca kontinuirano se prati kroz knjigu utisaka. Redovno se kontroliše i higijena u objektu i kvalitet namirnica u 15 kafića i restorana.

Za sledeću godinu planirana je organizacija većeg broja humanitarnih akcija, kao i akcija posvećenih edukaciji dece i omladine.

Poslovni prostori

Apartmani i poslovni prostori Mala kula i Impuls Hol nalaze se na Novom Beogradu. Površina koju zauzimaju iznosi 43.000 m², a površina za izdavanje 23.500 m².

Brojke u 2014. godini:

  • Popunjenost poslovnog prostora 85%
  • 102 zakupca 
  • Započeto renoviranje 9.800m² poslovnog prostora

U 2014. godini uspešno je završena prva faza radova na objektu Mala kula. Renoviranje je u ovoj fazi podrazumevalo obnovu fasade i unutrašnjosti objekta i zamenu instalacija. Po završetku radova kompanija će dobiti nove savremene prostorije za izdavanje.

Plan za 2015. godinu:

  • Završetak radova na objektu Mala kula
  • Rast popunjenosti poslovnog prostora na 100%

Poslovni prostor